nutizie

I clienti di cannabis recreativa in u statu ponu avà cumprà legalmente finu à un'oncia di marijuana per vendita.

Mandate una storia à qualsiasi amicu
Cum'è abbonatu, avete 10 articuli rigalu per dà ogni mese.Qualchese pò leghje ciò chì sparte.
Dà stu articulu

nutizie 1

Prima di l'alba, i clienti ansiosi aspittàvanu chì e porte si aprenu à u dispensariu Rise in Bloomfield, NJCredit ... Michelle Gustafson per u New York Times.

Di Corey Kilgannon, Justin Morris è Sean Piccoli

21 d'aprile di u 2022
I clienti anu cuminciatu à mette in fila prima di l'alba in Rise Paterson, un dispensariu di marijuana in New Jersey chì accoglieva i clienti cù donuts gratuiti è reggaeton splendenti da altoparlanti.

Cume u New Jersey hà iniziatu ghjovi a vendita legalizata di marijuana recreativa, Rise, inseme à circa una decina di altri dispensari di marijuana medica in tuttu u statu, hà apertu e so porte per i so primi clienti, di 21 anni è più.
"Sò solu entusiasmu chì tuttu si apre legalmente", hà dettu Daniel Garcia, 23 anni, di Union City, NJ, chì era u primu in linea à 3:30 am.

Dopu avè godutu una vista in prima fila à u tagliu di nastri di u dispensariu, u sgiò Garcia, chì prima compru a so marijuana da un venditore, si avvicina à un kiosk di i clienti in u novu spaziu scintillante di Rise è hà sceltu una marca chjamata Animal Face è una varietà potente chjamata. Banana Cream, chì poi hà pigliatu da i membri di u persunale in uniforme.

"Sò assai esigenti quandu si tratta di a mo erbaccia", disse, "è qualchì volta dumandu à u mo tippu: "Quale hè bonu?"è ùn hè micca sempre precisu.Mi piace à vene à i dispensari perchè sò sicuru chì ciò chì mi dicenu hè precisu.

Rise Paterson hè à 20 minuti in auto da New York City è e vendite ci eranu trà i primi tali vendite in a regione di New York City.

Almenu 18 stati anu legalizatu a marijuana recreativa, ma New Jersey hè unu di i pochi in a Costa Est à fà.New York hà legalizatu a marijuana recreativa in 2021 è hè pronta à inizià a vendita più tardi questu annu.

Cosa à sapè
Tutte e dumande è risposte nantu à a legalizazione di a marijuana in New York.
Sutta e novi lege di u New Jersey, i clienti di cannabis recreativa ponu legalmente cumprà finu à un'onza di marijuana per vendita per fumà;o finu à cinque grammi di cuncentrati, resine o olii;o 10 pacchetti di 100 milligrammi di articuli comestibili.
Jeff Brown, direttore esecutivu di a Cummissione Regulatoria di Cannabis, chì supervise a licenza, a crescita, a prova è a vendita di cannabis in New Jersey, hà avvistatu à i cumpratori di aspittà longu fila in prima, è di "inizià bassu è andate lentu" cù e so compra è u cunsumu.

nutizie 3

Daniel Garcia, manca, era u primu cliente à cumprà marijuana u primu ghjornu di vendita di marijuana recreativa in u dispensariu Rise Paterson in New Jersey. Creditu ... Bryan Anselm per u New York Times

Daniel Garcia, manca, era u primu cliente à cumprà marijuana in u primu ghjornu di vendita di marijuana recreativa in u dispensariu Rise Paterson in New Jersey. Creditu ... Bryan Anselm per u New York Times.

nutizie 5

Un dispensariu di Apothecarium in Maplewood hè unu di dui in New Jersey chì a cumpagnia hè stata permessa di apre per a vendita legale u ghjovi. Creditu ... Gabby Jones per u New York Times.

Ma ci era preoccupazione chì cù solu 13 posti cumplettamente appruvati per serve migliaia di clienti in tuttu u statu, "selezzione di 4/20 per u ghjornu di apertura avaria presentatu sfide logistiche ingestibile", Toni-Anne Blake, portavoce di a cumissioni, hà dettu.

Invece, 4/21 hè stata a culminazione di un sforzu longu per legalizà a marijuana in u statu.

In nuvembre 2020, l'elettori statali anu appruvatu un referendum chì legalizza a marijuana, è a Legislatura statale l'hà legalizata in 2021. Hè stata seguita da mesi di creazione di regulamenti di l'industria è di licenzia à i candidati per apre i dispensarii.

I primi appruvazioni per a vendita recreativa sò stati emessi à i dispensarii di marijuana medica, chì sò stati permessi dapoi anni di vende à i cumpratori cù permessu medico è sò spessu pussede da grandi corporazioni di cannabis.

Score di cultivatori è pruduttori più chjuchi anu ricivutu licenze cundiziunali emesse da u statu in u mese passatu, ma ùn anu ancu stabilitu negozi è avè l'appruvazioni da e municipalità lucali.

Un clientu in crescita anticipata ghjovi, Greg DeLucia, un esecutivu di i media, hà dettu ch'ellu avia usatu per cumprà a so erbaccia in ambienti più sketchier.

"U mo venditore", disse, "era un tippu cù quattru denti chjamatu Bubbles".

Avà aspittava fora di u dispensariu Rise in Bloomfield, NJ, attraversu a strada da un chiropraviu è un parrucchiere.

Era luntanu da Bubbles u venditore.Greeters hà distribuitu pasti da un camion di cibo blu in u parcheghju gestitu da Glazed & Confused, una cumpagnia di dessert.I travagliadori allegri di dispensari chì portanu badge laminati di a cumpagnia accoltu i clienti chì entravanu sottu à un arcu di palloncini mentre un batterista d'acciaio suonava hit pop.
Un altru cliente in Bloomfield, Christian Pastuisaca, hà cunsultatu l'offerte è hà fattu i so ordini nantu à un kiosk touch-screen.Si n'andò cun un saccu di carta bianca chì cuntene un ottavu di un'onza di marijuana cultivata in casa in un picculu vasu neru, chì costava pocu più di $ 60.
U so cuntenutu di THC era "veramente altu", disse, perfettu per l'esperienza "euforica" ​​di fumà chì li piace.
I sustenitori di a legalizazione di a marijuana recreativa anu elogiatu i novi impieghi è i rivenuti fiscali chì averia da purtà à u statu.Ci era ancu una prima di ghjustizia suciale: menu arresti di marijuana chì affettanu in modu sproporzionatu e persone di culore.
Gran parte di l'imposte è i tariffi di vendita di cannabis anderanu versu i quartieri neri è latini storicamente affettati da arresti ligati à a marijuana.
U guvernatore Philip Murphy hà stimatu $ 30 milioni in entrate fiscali per l'annu fiscale 2022 è $ 121 milioni per 2023.

nutizie 7

Chantal Ojeda, 25 anni, un impiegatu in u dispensariu Rise in Bloomfield, NJ, hè stata adattata per u primu ghjornu di vendita legale. Creditu ... Michelle Gustafson per u New York Times

Apparsu à u dispensariu Zen Leaf in Elizabeth u ghjovi matina, u Signore Murphy hà dettu chì e vendite recreative aiutanu à creà assai impieghi è aiutanu à generà più di $ 2 miliardi in vendite in i prossimi quattru anni.
A vendita recreativa, hà dettu, aiuterebbe ancu u statu "stà cum'è un mudellu per altri stati in a nazione, micca solu per assicurà l'equità è a ghjustizia razziale, suciale è ecunomica, ma per assicurà un quadru viable à longu andà per l'industria in generale. ."
Vicinu, i clienti entranu in u dispensariu, un nirvana di cannabis cù murali di varii ceppi, vetru di vetru è una larga gamma di prudutti Zen-centric.
U primu cliente di u ghjornu quì, Charles Pfeiffer, di Scotch Plains, NJ, urlava di gioia mentre esceva è alzava u so saccu di shopping chì cuntene $ 140 di bud indica, comestibili è estratti d'oliu.
"Questu hè un grande ghjornu per NJ è a cumunità di marijuana", disse.

nutizie 9

Fora di u dispensariu Zen Leaf in Elizabeth, NJCredit ... Bryan Anselm per u New York Times

Ma l'opponenti di a marijuana legale anu manifestatu preoccupazioni per i pussibuli periculi di legalizà a marijuana recreativa.
Nick DeMauro, un anticu detective di polizia in Bergen County, NJ, hà dettu chì a legalizazione di a marijuana recreativa puderia esse "invià un missaghju mistu à i ghjovani dicendu: "Se l'adulti ponu fà, perchè ùn pudemu micca?"
Un'altra preoccupazione hè a diffiultà in a polizia di guida periculosa da l'utilizatori di marijuana perchè "hè difficiule di misurà se qualcunu hè sottu à l'influenza", hà dettu u sgiò DeMauro, chì dirige l'applicazione di a legge contr'à a droga è a viulenza, un gruppu chì aiuta i dipartimenti di polizia à educà e persone nantu à e persone. i periculi di l'usu di marijuana.
"Avemu da guardà questu cun estrema prudenza", disse."State legalizà una sustanza psicoattiva cù prublemi maiò è avemu bisognu di mantene e nostre cumunità sicure".
In Phillipsburg, in un dispensariu di l'Apothecarium in un vechju edifiziu di petra chì prima era un bancu, i clienti arrivavanu da Pennsylvania è New York, è ancu da New Jersey, hà dettu un ufficiale.

Gary Dorestan, 22 anni, un studiente di Filadelfia, hà dettu chì era un sollievu per ùn avè più da cumprà da i venditori di vasi casuali.
Un altru cliente, Hannah Wydro, di Washington, NJ, hà dettu ch'ella avia sempre discututu a so attività d'accessori di marijuana discretamente perchè "ùn sapete micca s'ellu vi sarà pruibitu per e cose".
Ma a legalizazione di a marijuana recreativa in u so statu cambia questu.
"Avà mi sentu liberu è eccitatu", disse.
In un altru dispensariu di l'Apothecarium, in Maplewood, NJ, i clienti si fermavanu à una tavula cù diverse marche di bud di marijuana affissate in contenitori di plastica trasparente cù buchi in cima per sniffing.
Nick Damelio, 27 anni, un capu di cultivazioni, hà dumandatu dumande da i clienti chì aspettavanu fora.
U sgiò Damelio, chì portava una longa catena d'oru chì portava un grande colgante di bud di marijuana, hà dettu à i clienti chì i ceppi di tipu sativa furnisceranu un high energicu, mentre chì l'indica era più rilassante.
Cum'è suggerimentu, hà dettu chì a cepa di u dispensariu chjamata Gorilla Glue hè stata chjamata cusì perchè "ti fa appiccicà quandu si mette nantu à u divano".
Un terzu dispensariu di l'Apothecarium hè stallatu per apre in Lodi, NJ, più tardi questu annu, cù una finestra drive-through.
Corey Kilgannon hà infurmatu da Maplewood, NJ;Justin Morris hà infurmatu da Paterson è Elizabeth, NJ;è Sean Piccoli hà infurmatu da Bloomfield è Phillipsburg, NJ


Tempu di post: 18-May-2022