Un novu studiu da u King's College di Londra, cumandatu da l'Uffiziu di u Dipartimentu di Salute è Assicurazioni Sociali per u Migliuramentu di a Salute è Disparità, hà truvatu chì i fumatori chì passanu à e-cigarettes riduceranu significativamente l'esposizione à e tossine chì ponu causà cancer, malatie pulmonare è cardiovascular. malatia.
Questa hè a rivista più cumpleta di i risichi per a salute di e-cigarettes à data.I circadori si sò basati nantu à più di 400 studii publicati da u mondu sanu, assai di i quali anu vistu segni dannosi o livelli di sustanzi tossichi in u corpu dopu à fumà è vaping.
Ann McNeill, prufessore di dipendenza da tabacco è autore principale di u studiu, hà dettu chì u fumu hè assai mortale, uccidendu a mità di i fumatori regulari à longu andà, ma un sondaghju in Inghilterra hà truvatu chì dui terzi di i fumatori adulti chì fumavanu ùn sapianu micca chì CBD. vape, oliu CBD, è vape dispunibile, eranu menu dannusu.
Vaping hè assai menu dannusu chè u fumu è i fumatori anu da esse incuraghjiti à passà à e-cigarettes, Ma avemu bisognu di piglià l'azzioni per affruntà u forte aumentu di l'usu di sigarette elettroniche trà i zitelli.
I sperti anu dumandatu una crackdown à a vendita di e-cigarettes à i zitelli perchè a rivista hà cunclusu chì pocu hè cunnisciutu di l'effetti di salute à longu andà di e-cigarettes.
Vaping trà i zitelli hè in crescita postu chì parechji sò influenzati da siti di e social media cum'è TikTok.E-sigarette elettroniche più recenti sò diventate sempre più populari, in parte perchè costanu circa £ 5 ognunu è venenu in una varietà diVapes aromatizzati à i frutti.
Hà aghjustatu chìvaporizzatori usa e gettai prudutti populari cù i zitelli avà bisognu à esse monitoratu più freti.
L'affirmazioni precedenti da Public Health England chì e-cigarettes sò almenu 95% menu dannusu di u fumu in u cortu à mediu termini sò generalmente curretti, ma studii più longu sò necessarii, i circadori anu dettu.
L'autore principale Ann McNeil, prufissore di dipendenza da tabacco à King's College, hà dettu: "U fumu hè unicu letale, uccidendu un quartu di i fumatori persistenti regularmente, ma circa dui terzi di i fumatori adulti chì in realtà beneficianu di cambià à e-cigarettes ùn sanu micca chì e-cigarettes sò menu dannusu.
U subdirector medico di l'Inghilterra, u duttore Jeanelle DeGruchy, hà dettu: "Ogni minutu qualcunu hè internatu in l'uspidale in Inghilterra per via di u fumu.Ogni ottu minuti, qualchissia mori da una morte ligata à u fumu.E-cigarettes sò assai menu dannusu cà fumà cigarettes, cusì u missaghju hè chjaru, s'è vo avete à sceglie trà fumà è e-cigarettes, sceglie e-cigarettes.Sè avete à sceglie trà vaping è aria fresca, sceglite l'aria fresca.
Tempu di Postu: Oct-10-2022