U guvernu sudafricanu hà annunziatu recentemente chì adderanu una accise nantu à i prudutti di e-cigarette, chì entrerà in vigore u 1 di ghjennaghju di u 2023.
L'imposta pruposta nantu à e-cigarettes, chì face parte di un pacchettu di tasse di u guvernu nantu à u tabacco, l'alcohol è i prudutti di zuccaru, hè stata messa in u cumentu publicu l'annu passatu è serà inclusa in una mudificazione di u codice fiscale in 2022, secondu a Finanze. Ministru Enoch Gordwana.
Dicembre scorsu, u ministeru di Finanze di u Sudafrica hà publicatu un documentu di 32 pagine chì dice chì u guvernu cunsidereghja una tassa nantu à e-cigarettes è i prudutti di vaporizzatore è pruvate d'avè cumentu publicu.Batteria da 510 fili, vaporizzatore di bubbler di vetru, vape dispunibile, ecc.
Dapoi a so liberazione, u documentu hè statu assai discutitu è assai preoccupatu in a sucità sudafricana.
Ùn ci sò micca misure di cuntrollu specifichi per e-cigarettes è i prudutti di vape in Sudafrica prima, è ci sò grandi lacune è lacune in u sistema di cullizzioni fiscale è amministrazione naziunale.
À a fine di ferraghju, Gordwana hà mandatu u primu dichjarazione di u bilanciu di u Tesoru di u 2022 à u parlamentu.e-cigarettel'accisa s'applicà à tutti i prudutti liquidi di e-cigarette, indipendentemente da s'ellu cuntene nicotina o micca, è custarà almenu R2.9 per millilitru.
Inoltre, l'accisa nantu à l'alcohol è u tabacco serà aumentata da 4,5 à 6,5 per centu.L'industria di e-cigarette hè stata prima à lamentà, argumentendu chì una tassa nantu à e-cigarettes puderia scoraggià i fumatori di cambià da u tabacco tradiziunale, chì hè menu dannusu chètabacco tradiziunale.
U Ministeru di e Finanze hà inizialmente emessu una pruposta finu à u 25 di ghjennaghju, ma dopu hà allargatu u termini finu à u 7 di ferraghju, postu chì a pruposta deve esse raffinata. rapprisenta i fabbricanti, i venditori è l'impurtatori, ùn era micca statu datu alcun avvisu di a pruposta è chì l'avia amparatu da a nutizia.
Tempu di Postu: Aug-30-2022