nutizie

https://www.plutodog.com/about-us/

Per l'ultimi anni, cù a migliione graduale di a cuscenza di a salute di e persone è l'approfondimentu di a publicità mediatica, più è più persone anu unitu à a squadra ditabaccocuntrollu.In ogni casu, un pruduttu sfarente di i cigarettes di carta tradiziunali - e-cigarettes, hè apparsu cù una "missione" per "aiutà efficacemente a ghjente à smette di fumà".I dati di u Centru Cinese per u Controlu di Malattie (CCDC) anu dimustratu chì à a fine di maghju 2021, circa 10 milioni di persone di 15 anni è sopra in Cina usavanu e-cigarettes. 

In a pupularità di e-cigarettes in questi anni, una quantità di fabbriche di sigarette elettroniche sò emerse in Cina. Perchè a sigaretta elettronica ùn hà micca standard di produttu, nè supervisione di qualità, nè valutazione di sicurezza, cusì sta linea di produzzione di sigarette elettroniche hà una seria di prublemi: (ogni fabbrica hà u so standard di qualità).Purtà un grande periculu nascostu di sicurezza di qualità s'ellu ùn ci hè micca un standard di qualità unificatu.Allora China Tobacco hà una seria di pulitica per tuttiCina e fabbriche di sigarette elettronichee cumpagnie di vape.

Recentemente, l'Industria NEWS - BYD Precision Manufacturing Co., LTD., Una filiale di BYD Electronics, hè stata cuncessa una Licenza di Pruduzzione di Pruduzzione di Monopoli di Tabacco (Fabricazione di E-cigarette Processing) da a China Tobacco Monopoly Administration -SHENZHEN Branch.

Basatu nantu à a forte R & S di BYD è a forza di fabricazione, BYD elettronicu cumpletu strettamente u travagliu di dichjarazione secondu e prucedure prescritte è rapidamente l'esame è uttene a licenza. 

Attualmente, BYD electronic hà finitu u layout di patente di e cigarette è a custruzzione di linee di produzzione automatizate.Integrazione cumpleta di e proprie capacità complete di ricerca è sviluppu di novi materiali, stampi di precisione,cuncepimentu di u produttuè u sviluppu, è a fabricazione intelligente, è furnisce prudutti di vape eccellenti cù a megliu qualità per l'utilizatori.

Sutta a nova pulitica di a Cina per i vapes, cum'è unu di i principali produttori di vape in a linea di sigarette elettroniche, BYD Electronic sustene fermamente e pulitiche naziunali pertinenti nantu à e sigarette elettroniche, conduce a produzzione è u funziunamentu secondu a lege cinese.


Tempu di Postu: Aug-09-2022