nutizie

https://plutodog.com/

Hè preoccupatu chì, u periodu di rispettu di l'applicazione di a lege hè ghjuntu, i prupietari di i magazzini di sigarette anu riassuntu i 10 tabù chì l'insiders deve esse evitati in u mercatu lucale cinese:

1.Vendu vapes à i minori.

Hè enfatizatu in parechje occasioni, tali attività pruvucarà a licenza per esse revocata cù ammende grosse.A mità di milione di RMB serà multata se u tabacco (sigaretta elettronica inclusa) hè vindutu à i minori in Gansu.Tuttu u mondu sapi questu, ma hè difficiule di ricunnosce s'ellu i cumpratori sò adulti, è l'identità deve esse mostrata. È a marca "Proibita di vende sigarette (inclusi vapes) à i minori" deve esse messe à e pusizioni evidenti.

2.Selling e sigarette in reta.

U regulamentu dice chjaramente chì "divietu di vende e cig via Internet eccettu "piattaforma di cummerciale unificata di cigarette elettroniche"".hè statu dichjaratu chjaramente chì nisuna licenza pò esse riapplicata in 3 anni dopu a punizione.

3.Taking prudutti da i distributori.

Solu a "piattaforma di cummerciale unificata di sigarette elettroniche" hè l'unica piattaforma legale per cumprà da ,, è e filiali di a pruvincia di China Tobacco sò solu i distributori legali.

4.Selling vapes chì ùn sò micca conformi à e Norme Naziunale.

I Vapes chì ùn passanu micca a prova è l'appruvazioni ùn ponu esse venduti dopu u 1 d'ottobre

5.Selling e cigarettes senza licenza.

6.Pubblica l'annunziu di E sigaretta.

Hè dichjaratu chjaramente chì Nisun adv pò esse publicatu via mass media o in lochi publichi, trasportu publicu, è all'aperto - cumpresi scatuli luminosi, stands di mostra.

7.Vendita di sigarette elettroniche via distributori automatici.

8.Controlling a quantità di spedizione e cigarettes via express.

Ùn importa micca u trasportu via express o purtendu, a quantità hè cuntrullata, per esempiu, u massimu di spedizione via express hè 10 cartucce.

9.Selling falsi è di mala qualità e cigarettes.

U metudu principale hè di scaccià e sigarette elettroniche illegali.

10.Vendu solu una marca in una tenda

Una tale operazione esclusiva hè pruibita, questu significa chì a vostra tenda ùn pò micca vende solu una marca, altrimenti serà illegale.

Vogliu solu ricurdà hè chì tutti i cigarette e ovapequelli sopra citati sò tutti dispunibulie liquidi.Ùn hà micca affari cù i vaporetti ricaricabili, cum'è olii o cuncentrati di CBD o THC, chì sò illegali in Cina.


Tempu di Postu: 21-Sep-2022