nutizie

https://www.plutodog.com/contact-us/

U standard naziunale di a Cina per e sigarette elettroniche serà messu in vigore l'1 d'ottobrest.Cù i principali marche di e-cigarette anu ottenutu "licenza" in Cina, i prudutti standard naziunali di e-cigarette seranu dispunibili cù l'implementazione di u novu standard naziunale.

Cum'è una misura impurtante per regulà u pruduttu è a fabricazione di sigarette elettroniche,l'emergenza di standard naziunale pruvucarà a linea di vape è l'attenzione di i cunsumatori.L'altu livellu d'attenzione hè nantu à a vendita di aromi di vape.

Per d 'altra banda, in quantu à sta pulitica di vape in Cina, serà aumentatu u costu di a sigaretta elettronica.L'esperti pertinenti anu dettu chì a caratteristica di a sigaretta cumuna hè l'impositi elevati in Cina.Sicondu u tassu di l'accisa nantu à i cigarettes aghjustatu in u ghjugnu 2009, u tassu di l'accisa nantu à i cigarettes di Classe A hè di 56% è quellu di i sigaretti di Classe B hè di 36%.

Cù l'implementazione di i novi standard in uttrovi di questu annu, a tarifa più alta di l'impositu nantu à e-cigarettes pò purtà à un aumentu significativu di u prezzu per i prudutti di e-cigarette d'usu finale.Ma altri esperti pensanu, a sigaretta elettronica serà regulata è gestita in u futuru, l'accisa ùn serà micca aumentata per a vendita di i rivenditori.

U ghjurnalista hà nutatu chì, a sigaretta elettronica serà addebitata à 36% di l'accisa cum'è a sigaretta di Classe B.RELXè alcune altre marche, ecc, i so prezzi di vendita seranu aumentati di 30% almenu in u mercatu.

U prezzu di vendita di u vape ùn hè micca aumentatu in questu mumentu perchè u novu standard naziunale ùn hè micca rializatu avà, è certi buttreghi di vendita ponu ancu vende vaporizzatori di sapori à i cunsumatori.Certi travagliadori di vendita anu dettu chì parechji clienti anu compru parechje scorte per i tanki di sapori perchè sò preoccupati di u costu di vendita di vape chì serà aumentatu dopu a pulitica.

È in l'entrevista cù certi cunsumatori, parechji cunsumatori anu dettu chì cumprà assai Stocks perchè u prezzu hè più prezzu, è più sapori per sceglie avà.Certi cunsumatori anu dettu chì alcuni di i tanki di sapori sò stati venduti avà.

Tuttavia, ulinea di cummerciale di vapeAvarà un bonu sviluppu sottu una forte tutela.


Tempu di Postu: Aug-11-2022