nutizie

https://plutodog.com/

 

Questu hè forse largamente utilizatu in altri settori cummerciale, ma l'aghju purtatu in l'affari di vape.Cum'è un fabricatore di dispositi CBD, i nostri clienti principali sò i distributori, i prupietari di marche, i dispensari, è i grossisti / rivenditori di oliu CBD. Ciò significa chì i nostri clienti sò soprattuttu intermediari, facenu i profitti trà e lacune di prezzu trà u so fornitore è i so clienti. 

Allora i nostri clienti diretti sò assai sensibili à i feedback di i so cunsumatori finali; quandu i so clienti / distributori piacenu i prudutti è i prudutti vendenu bè, ùn ci hè micca bisognu di spinta, metteranu ordini è ci spingeranu per una consegna megliu. vende, i nostri clienti diretti ùn ci metteranu ordini ancu noi abbassemu i prezzi per fà u nostru pruduttu più competitivu.Inoltre, i figuri chì avemu riduttu nantu à u prezzu parenu inutili da u puntu di vista di i nostri clienti diretti, salvu chì quelli prudutti sò pruduciuti cù stampi publichi è sò assai sensibili à i prezzi. 

Hè per quessa chì duvemu mette risorse è sforzi nantu à una qualità affidabile è novi prudutti chì appellu l'utilizatori finali.

Siccomu l'affari di e-liquidi si riduce in u mondu sanu, è l'imprese di e-liquidi stabilite si sforzanu di campà, a cumpetizione di stu settore serà più feroce, è avemu daveru solu in questu affari cù un pruduttu -Moci, 4000 puffs vape usa e getta.Allora pensu chì ùn investiremu più in l'affari di e-liquid in u futuru.

Allora ci cuncintraremu nantu à i nostri apparecchi principali di l'affari - CBD, cum'èBatteria 510, vaporizzatore, cartuccia, atomizzatore, bong, bubbler di vetru, ecc. È postu chì simu una PMI, ùn avemu micca abbastanza risorse per sustene l'invenzione di e tecnulugia di sfondate.Allora a nostra gestione decide di fucalizza nantu à dui aspetti in un futuru vicinu:

  1. Rinforzà a nostra gestione di a supply chain è l'assicuranza di qualità - questu hè per assicurà chì i nostri prudutti sò più affidabili è sustinibili, è eviterà chì i nostri prudutti sò affettati quandu unu di i nostri fornitori hà prublemi inaspettati.
  2. Mantene l'ochji nantu à e tendenze di u mercatu di a nostra attività, è esse abbastanza sensibile per seguità e tendenze prevalenti nantu à u novu pruduttu.Mean mentri pruvà à aghjunghje qualchi elementi funziunali è rumanzi, in modu chì pudemu pudemu catturà i tendenzi ma cù i nostri punti di vendita unichi.

Tempu di Postu: Apr-27-2023