nutizie

https://plutodog.com/

 

A FDA tratta l'applicazioni per circa.1 mil.I prudutti di nicotina senza tabacco presentati da dui centu pruduttori è si preparanu à emette lettere di rifiutu d'accettà per l'applicazioni chì ùn rispondenu micca à i criteri di accettazione.

U comunicatu di stampa di u mercuri di a FDA hà ligatu una lista di centu sette rivenditori chì anu ricevutu lettere d'avvertimentu per a vendita di prudutti sintetici basati in nicotina (micca necessariamente solu.dispusitivu di vape) à i minori.Tutte e lettere, tranne una, sò state emesse u 30 di ghjugnu, è a maiò parte parenu esse andate à i buttreghi di affumicazione, i negozi di cunvenzione è e stazioni di benzina.

Un numeru crescente di cumpagnie cuminciaru à utilizà a nicotina sintetica in un tentativu di evade a regulazione FDA.In April, una lege federale hè entrata in vigore chì clarificava l'autorità di a FDA per regulà i prudutti di tabacco chì cuntenenu nicotina da qualsiasi fonte, cumpresa a nicotina sintetica.

"U più bassu di i frutti bassi per a FDA sò cumpagnie basate in i Stati Uniti chì anu registratu in precedenza derivati ​​di u tabacco.prudutti di nicotina, ma dopu hà cambiatu à a nicotina sintetica è ùn hà micca archiviatu PMTA ", disse Conley."Questu hè un altru casu di a FDA chì punta à decisioni duru è invece di mira à i pruduttori di picculi imprese di prudutti di vaping di sistema apertu".

"In e prossime settimane, continueremu à investigà l'imprese chì ponu esse cummercializazione, vendita o distribuzione di prudutti di nicotina senza tabacco illegale è perseguiremu l'azzioni, cum'è degne", hà dettu u direttore di u Centru FDA per i prudutti di tabacco (CTP), Brian King, chì hà cuminciatu à travaglià in l'agenzia menu di duie settimane fà.

A FDA ùn hà micca risorse per investigà è catturà tutti i prudutti di nicotina sintetici (o micca sintetici) micca autorizati venduti in tuttu u paese.Deve focalizà i so sforzi nantu à e priorità stabilite da a dirigenza di l'agenzia.

Tecnicamente, tutti i prudutti di vaping senza l'autorizazione di a FDA sò in u mercatu illegale, è sò stati postu chì a Regula di Deeming hà datu l'autorità FDA nantu à e-cigarettes l'8 d'aostu di u 2016. Eccettu per a mezza decina di dispusitivi autorizati da l'agenzia. L'ultimu vaghjimu, tutti i prudutti di vaping esistenu in u mercatu di i Stati Uniti solu per via di a discrezione di l'applicazione di a FDA.


Tempu di post: Jul-18-2022