nutizie

https://plutodog.com/

 

U 20 di settembre, hè statu infurmatu chì secondu un studiu recente di l'usu di e dati di Google Trends, i residenti di Virginia Occidentale cercanu e-cigarettes.

Sicondu a ricerca Provape, i residenti di Virginia Occidentale anu avutu a più ricerca di keyword per e-cigarette.I termini di ricerca includenu parolle cum'è vape shop, vape, vaping, vape pen,Vape d'oliu CBD, vape e vape usa e getta.I residenti di Virginia Occidentale anu cercatu e parolle vape è vaping più cà qualsiasi altru statu.U ranking mostra chì Virginia Occidentale hè assai avanti.

Ogni statu hè statu datu un puntuatu chì varieghja da 6 à 117, u più bassu u puntuatu, u più addicted to cigarettes elettroni.Mentre ùn hè statu datu un metudu precisu di puntuazione, u puntu di Virginia Occidentale era u più bassu, solu 6 punti, cù u sicondu postu chì riceve 23 punti.

Hè stata seguita da Wyoming, Kentucky è Hawaii, secondu a classificazione. I stati più ossessionati di vaping sò California, New York è Maryland.

Semu devi esse nutatu chì i dati di tendenza di Google ùn indicanu micca quantu persone di Virginia Occidentale usanu e-cigarettes, ma quantu persone cercanu infurmazioni nantu à elli.Ancu s'è sti dati ùn sò micca affettati, deve ancu esse nutatu chì u studiu hè statu realizatu da un venditore di cigarette elettroniche, cumpresa a dichjarazione di sustegnu à a nicotina.

In l'ultimi anni, a cuntruversia se e-cigarettes era una bona alternativa à u fumu esiste sempre.In u mese passatu, u fabricatore di e-cigarette Juul hà accunsentutu à pagà per $ 440 milioni di i so prudutti di e-cigarette high-nicotina, chì sò longu accusati di pruvucà una crescita naziunale di l'adulescenti vaping.

In più, Questu hè un ricordu impurtante per i genitori per esse cuscenti di i so abitudini, postu chì ponu influenzà i so figlioli, L'adulescenti sò più probabili di vaping se i so genitori fumanu, un novu studiu hà truvatu chì l'adulescentivapinghè diventatu una grande preoccupazione per i genitori è i prufessiunali medichi.Pò esse cunsideratu preghjudiziu per a so salute è pò esse vistutu cum'è una porta per fumà cigarettes è altri prudutti di nicotina.

 

 

 

 

 


Tempu di post: 20-sep-2022