nutizie

https://plutodog.com/

U guvernu filippinu hè stallatu per caccià 15,000 venditori di e-cigarette in linea

Sicondu i rapporti di i media stranieri, u guvernu filippinu intensifica i so sforzi per regulà u mercatu di u cummerciu di e-cigarette è urgerà e plataforme in linea cum'è Lazada è Shopee per caccià 15 000 non conformi.e-cigarettevenditori.

"Avemu monitoratu quasi 15,000 venditori in linea", hà dettu Ruth Castelo, sottusegretariu di u cummerciu.Questi venditori anu tutti i casi dighjà ".

In Filippine, i prudutti di vape micca registrati sò sottumessi à a lege di e-cigarette, chì hè entrata in vigore u 28 di dicembre di u 2022. A principiu di questu annu, u Serviziu di l'Agenzia Internaziunale di Filippine hà emessu un ricordu à tutti i distributori è i venditori di e-cigarette per rispettà cumplettamente. i requisiti di registrazione di l'affari di u guvernu è altre obligazioni fiscali.

I venditori in linea o i distributori chì volenu vende i prudutti di e-cigarette à traversu e plataforme Internet anu bisognu di registrà cù u Serviziu di u Revenu Internu è u Ministeru di u Cummerciu è l'Industria, o a Cummissione di Securities and Exchange è l'Autorità di Sviluppu Cooperativu.

Castelo hà dettu: "Se e plataforme in linea seguitanu strettamente, ùn ci hè bisognu di caccià a vendita di stu pruduttu da elli".Hè digià indicatu quali prudutti ùn ponu micca vende, ma certi prudutti anu sempre evade a deteczione.

L'Australia pruibisce u vaping recreativu in una mossa maiò di salute publica

A ricerca suggerisce chì unu in sei australiani di 14-17 anni hà svapatu, è unu in quattru persone di 18-24 anni.In un sforzu di frenà a tendenza, u guvernu australianu regulerà assai e-cigarettes.

E riforme includenu una prohibizione di tuttivaporizzatori usa e gettaè un crackdown à l'importazione di prudutti senza prescription.

Si deve esse nutatu chì, mentri una pruibizione tutale di e-cigarettes over-the-counter hè stata implementata, l'Australia sustene sempre a prescrizione legale di e-cigarettes per aiutà i fumatori à abbandunà e sigarette tradiziunali, è hà resu più faciule per questi fumatori per cumprà e -sigarettes cù prescription di un duttore per i fumatori sottumessi à u trattamentu di cessazione di u fumu, senza bisognu di l'appruvazioni di l'Amministrazione di Drug.

 

 


Tempu di post: May-05-2023