nutizie

https://plutodog.com/

Per gestisce è evità l'inundazioni di vape in u mercatu lucale, l'amministrazione statale di u monopoliu di u tabacco investiga è emette licenze à e cumpagnie chì passanu a so ispezione.

Da u principiu di maghju, STMA chjamò inseme i capi di ogni cumpagnia di tabacco per avè parechje riunioni, i capi sò stati dumandati à furnisce alcune informazioni - per tistimunià u mercatu finali di i prudutti chì ogni cumpagnia hà pruduttu.

Hè statu dettu chì u cuntrollu hà cuminciatu cù cumpagnie chì fabricanu o vendenu prudutti cù nicotina, cum'è e-liquid è e-juice, allora e cumpagnie chì anu affari cù i dispositi di nicotina.

Cum'è una impresa in u settore per più di 10 anni, Shenzhen Pluto hè stata implicata da u principiu, ma u nostru focus d'affari nantu àdispusitivu CBD, cusì STMA hà mandatu persone per verificà a nostra cumpagnia u Jul 11, è tuttu va bè.Hè prevista à a fine di lugliu per decide quandu avemu da ottene a licenza.

Qualchì espertu hà dettu chì sta nova regulazione avarà un grande impattu nantu à a setta vape.Ci sarà una lista in STMA, solu l'imprese nantu à a lista seranu permesse di cuntinuà l'affari di vape.Allora a designazione, a produzzione è a vendita di vape seranu cuncentrate à e cumpagnie in a lista.

Hè troppu tempiu per prevede cumu u prezzu serà affettatu, ma hè obligatu chì a qualità serà più affidabile è i prudutti fraudulenti diminuiranu - secondu l'espertu, u scopu originale di STMA hè di monitorà e cumpagnie di vape in Shenzhen (u più grande. base di fabricazione di vapes in u mondu) - per evità u flussu di vape à u mercatu lucale senza u so permessu - l'affari di tabacco hè monopolizatu da STMA in Cina.Ma certamente u prucessu avarà effetti prolongati nantu à l'affari.

Questu serà pusitivu per Plutone, postu chì cum'è una cumpagnia di cuncepimentu è di fabricazione, Plutone hè stata perplessa da u pruduttu fraudulente per parechji anni, sta regulazione serà purificata u mercatu di Vape, in particulare i dispositi CBD, cum'è510 batterie, mini cbd mod, ecc.


Tempu di post: Jul-13-2022