nutizie

https://www.plutodog.com/2500-puffs-disposable-vape-prefilled-pod-device-pluto-moci-product/

Nutizie da Bluehole New Consumer, Ricercatori di MGH è un prufissore in pensione Jama da UCSF hà publicatu inseme un rapportu di analisi - scuprendu chì l'addiction di l'adulescenti americani à e cig hè diventata durativa è peghju.

In l'analisi di dati di l'indagine naziunale annuale di u tabacco per i ghjovani (una indagine naziunale per i studienti di a scola media in i gradi 6-12), i circadori anu truvatu chì a prevalenza di e-cigarettes trà l'adulescenti hà culminatu in u 2019, è poi diminuì.Tuttavia, l'età di l'usu di e-cigarettes hà diminuitu da u 2014 à u 2021, è l'intensità di l'usu è l'addiction anu aumentatu dopu à l'intruduzioni di prudutti di nicotina protonata. inalate.Dapoi Juul pioneered a nicotina protonata, hè statu largamente aduttatu da altre cumpagnie di cigarette elettroniche. L'età di u primu usu di sigarette elettroniche diminuite da 1,9 mesi ogni annu, mentre chì l'età di u primu usu di sigarette.sigariè u tabacco senza fumu ùn hà micca cambiatu significativamente.Da 2017, e-cigarette diventerà u primu pruduttu di tabacco più cumuni.

L'addiction à a nicotina di a sigaretta elettronica, misurata da a probabilità di usà in 5 minuti dopu à u svegliu, hè un indicatore di dipendenza, chì aumenta cù u tempu. Da 2019, più ghjovani utilizatori di e-cigarette utilizanu u so primu pruduttu di tabacco in 5 minuti. dopu à u svegliu, più di cigarettes è tutti l'altri prudutti cumminati.By 2017, u percentualità di l'unicu utilizatori di e-cigarette chì utilizanu e-cigarettes in 5 minuti dopu u svegliu serà di circa 1%, ma hà da cresce annu per annu.Per u 2021, u 10,3% di i ghjovani aduprà a so prima e-cigarette in 5 minuti dopu à u svegliu. 

L'usu medianu di sigarette elettroniche hè ancu aumentatu da 3-5 ghjorni per mese in 2014-2018 à 6-9 ghjorni per mese in 2019-2020 è 10-19 ghjorni per mese in 2021. I dati di l'indagine naziunale di tabacco per i ghjovani di 2022 recentemente publicatu mostra chì 2,55 milioni di ghjovani utilizanu sigarette elettroniche, è 27,6% di i ghjovani utilizanu sigarette elettroniche ogni ghjornu.I figuri paragunabili riportati in questu documentu per 2021 sò 2.1 milioni è 24.7%.

"L'aumentu di l'intensità di l'usu di e sigarette elettroniche muderne mette in risaltu i bisogni clinichi di l'adulescenti per risolve u prublema di l'addiction à questi novi alti.prudutti di nicotinain parechji cuntatti clinichi ", disse Jonathan P. Winickoff, autore senior, duttore di medicina, maestru di salute publica, pediatricu MGH è prufissore di pediatria in a Harvard Medical School."In più, una regulazione più stretta, cumpresa una prohibizione cumpleta di a vendita di prudutti di tabacco aromatizatu à u livellu statale è lucale, deve esse implementata.Per esempiu, a California hà vutatu in favore di a Pruposta 31 in Novembre ", aghjunse u prufessore è u duttore Stanton A.Glantz in pensione.


Tempu di Postu: Nov-09-2022