nutizie

https://www.plutodog.com/2500-puffs-disposable-vape-prefilled-pod-device-pluto-moci-product/

 

Recentemente John Dunne, direttore generale di u Regnu UnituIndustria di VapingL'Associazione (UKVIA), hà fattu l'annunziu dopu chì u guvernu britannicu hà annunziatu chì furnisce un milione di kit di partenza gratuiti di e-cigarette per incuragisce i fumatori in u paese à passà da sigarette à vaping.

John Dunn hà dettu: "Semu piacè di sente di sta iniziativa, chì mostra chì u guvernu ricunnosce u rolu chjave ghjucatu da e-cigarettes in l'eliminazione graduale di e sigarette è trasforma questu in azzione naziunale.Significa ancu chì u Regnu Unitu hè tornatu nantu à a strada per andà senza fumu da u 2030 ".

"Ci hè stata evidenza per anni chì e-cigarettes sò almenu 95% menu dannusu di u fumu, è studii successivi anu dimustratu chì sò u modu più efficace per abbandunà e sigarette tradiziunali.Mentre chì u fumu uccide più di 200 persone à ghjornu in u Regnu Unitu, in u mondu nimu ùn hè mortu per fumà e-cigarettes di nicotina ".

"Ci hè ancu un grande bisognu di educà i fumatori nantu à e-cigarettes in u Regnu Unitu - a ricerca recente chì avemu cumandatu mostra chì ci hè una mancanza di cunsiglii, chì hè vitale per aiutà i fumatori à smettere", disse.

Infine, John Dunn hà dettu chì l'iniziativa di u guvernu britannicu per incuragisce i fumatori adulti à smette di usà vape hè un grande passu in a direzione ghjusta, ma per assicurà chì e-cigarettes sò solu per l'adulti, deve travaglià in tandem cù e misure digià pruposte per affruntà i situazione cù l'adulescenti.

Cumu assicurà chì i vapes sò solu per adulti?Pensu chì a fabbrica di e-cigarette ùn deve micca disignà l'apparizione di e-cigarette troppu cartoon-ish, perchè serà faciule per attruverà i ghjovani à aduprà.Tutti i grossisti o i rivenditori ùn sò micca permessi di vende e-cigarettes à i minori.Quelli chì compranu e-cigarettes anu bisognu di furnisce u mercante cù una carta d'identità è ricunniscenza faciale, chì appartene à u titularu.

A nostra fabbrica in Cina offre una gamma divapeprudutti à prezzi competitivi.Cuntattateci oghje per sapè di più nantu à i nostri prezzi all'ingrossu è cumu pudemu aiutà vi cresce a vostra attività.

 


Tempu di Postu: Apr-13-2023