nutizie

https://www.plutodog.com/510-thread-400-mah-cbd-thc-slim-oil-vape-pen-battery-micro-usb-charger-pluto-product/

In u 2020, i legislaturi di California anu passatu una pruibizione di tutti i prudutti di nicotina aromatizzati - cumpresi e-cigarettes è sigarette - cù l'eccezzioni di i tubi d'acqua, di foglie sciolte.tabacco(aduprati in pipi) è sigari premium, sicondu i rapporti di stampa straniera.I prudutti di mentolu sò ancu coperti da a legislazione.

L'opponenti à a pruibizione anu cullatu più di 1 milione di firme è furzà u statu à fà un referendum nantu à a prohibizione.A legislazione era prevista per entra in vigore u 1 di ghjennaghju di u 2021 è hè stata suspesa in seguitu finu à l'8 di nuvembre.

Se l'elettori sustenenu a legislazione a settimana prossima, a California si uniscerà à i stati chì anu pruibitu a vendita di almenu alcuni prudutti di nicotina aromatizzati.Massachusetts hà pruibitu a vendita di prudutti di nicotina aromatizzati (cumpresu mentol) in 2019;New Jersey, Rhode Island è New York pruibiscenu tutti l'usu di prudutti di vape aromatizzati.

A lege pruposta di California hè unica in quantu pruibisce ancu i cosiddetti esaltatori di sapori, impediscendu à e persone di cumprà e-liquidi senza nicotina aromatizzati è aghjunghjendu à a nicotina senza profumazione in casa.

L'osservatori aspettanu chì a legislazione di California sia appruvata.

Un sondaghju di l'Istitutu di u Guvernu di u 4 d'ottobre di Berkeley hà truvatu chì u 57 per centu di i rispondenti pensanu à sustene a pruibizione di u sapori, mentre chì solu u 31 per centu avarianu vutatu contru è solu u 12 per centu ùn era micca sicuru.

I sustenitori di a pruibizione parenu avè superatu l'avversari.À a mità d'ottobre, u miliardariu attivista anti-fumu è anti-vaping Michael Bloomberg avia furnitu $ 15.3 milioni di $ 17.3 milioni chì u cumitatu avia riunitu in sustegnu à a prohibizione, secondu u San Francisco Chronicle.

L'uppusizione, invece, hà riunitu pocu più di $ 2 milioni, quasi interamente da donazioni di Philip Morris USA ($ 1,2 milioni) è RJ Reynolds ($ 743,000).I critichi temenu chì, se a pruibizione passa, generà un mercatu illegale considerableu, cum'è hà fattu in stati cù restrizioni simili.

Un pruibitugustu di tabaccoin Massachusetts, per esempiu, pare avè incuraghjitu i fumatori è l'utilizatori di e-cigarette à ottene i so prudutti in i paesi vicini.


Tempu di Postu: Nov-08-2022