nutizie

Novi standard naziunali (GB) di sigaretta elettronica cum'è annunziatu l'8 d'aprile da a supervisione di u mercatu cinese è l'Uffiziu di Amministrazione, è u novu GB entrerà in vigore da u 1 d'ottobre 2022.

https://www.plutodog.com/pluto-gbox-510-thread-cbd-cartridge-battery-with-glass-bubbler-product/

Cuntenutu:

  1. GB417-2022:5.5 waterproof: à carne IPX4

Interpretazione di u novu requisitu nantu à l'impermeabilità: u dispositivu di sigaretta elettronica pò esse utilizatu nurmale dopu esse pruvatu da IPX4, IPX4 hè u gradu chì ùn hè micca necessariu a prova di polvera, è hè necessariu solu a prova di spruzzi (significa chì a spruzzata di liquidu da ogni direzzione ùn hè micca necessariu). influenza l'usu)

  1. GB417-2022 6.1.5prova impermeabile di sigaretta elettronica

Interpretazione di a prucedura di prova: accende i campioni dopu à esse cumplettamente carica, è mette a mostra in u locu propiu in u dispositivu di prova di spruzzatura d'acqua di tubu Swing - u gap megliu superiore di i campioni è u portu di spruzzatura ùn deve esse più di 200 mm, è a tavola di mostra ùn gira micca; poi aghjustate u voluminu di flussu: 0.07L / min per burato.Velocità di rotazione di i porti spray: circa 12 s ogni dui circhi, chì duranu 10 min .. simile a situazione di e cigarette chì si mette in una piova forte per 10 min.

I campioni passati anu da scuntrà: i campioni ponu scaricate è carica normalmente senza esplosione di focu, nè indicatore lampeggiante, nè cortu circuitu nèvaping automaticu.

I metudi per ottene l'impermeabilità IPX4

  1. rende tuttu u dispusitivu impermeabile
  2. Outsource i patatine fritte, per fà un film protettivu invisibule attraversu nanometri plating.

L'impermeabilità di sigaretta elettronica hè una tecnulugia chì pò esse facilmente ignorata, è ci sò buchi d'aria per inizià u riscaldatore, cusì hè difficiule di fà impermeabile per tuttu u dispositivu, mentre chì costarà assai tempu, travagliu, energia è altre fonti per fà impermeabile da. structure.So piastra nanometer u chip hè un modu efficace è costu.

Paragunà i risultati di e teste dopu a placcatura nanometrica nantu à chip

  1. Struttura impermeabile: l'acqua pò permeà in cumpunenti elettronici attraversu u portu di cartuccia o porti USB, chì portanu u risicu di cortu circuitu altu.
  2. Nanometru chì placa u chip.I cumpunenti elettronichi sò stati prutetti da a film nanometru.Tuttu va bè dopu a prova, intantu pò prutegge u chip da prublemi cum'è condensate è fuga d'oliu.

Tempu di Postu: Aug-10-2022