nutizie

00000

Avemu discututu l'ingredienti principali è e so funzioni è l'efficacità in articuli previ.e-liquidegustu.

Unu di i mutivi più impurtanti per a grande popularità di e cigarettes hè l'assortimentu di dispunibilie-liquidesapori, i sapori aumentanu l'attrazione di u produttu trà tutti i tipi d'utilizatori.Ancu s'ellu, l'e cig multi-savori attraerà alcuni fumatori chì cambianu da u fumu di tabacco, mentri pò facilità l'iniziu di fumà trà i fumatori mai. di ghjuventù.Questu articulu hè di identificà l'aromatizzanti e-liquidi più cumunimenti usati in generale è determinà l'aromatizzanti potenziali chì sò specifichi per una categuria di sapori unica.

Sicondu un approcciu standardizatu, i sapori liquidi sò classificati in unu di i seguenti 16 sapori principali:

tabacco;mentolu / menta;noci;spezie;caffè / tè;alcolu;altra bevanda;frutti-bacche;frutta - agrumi;frutta - tropicale;fruttu - altru;dessert;caramelle;altru dolce;altri sapori è senza aroma.

U numeru mediu di aromi

U numeru mediu di aromi riportati per e-liquid era 10 ± 15, è u numeru mediu di aromi per categuria di sapori (escludendu senza aroma) variava da 3 ± 8 (per noci) à 18 ± 20 (per dessert).

Aromi più spessu aghjuntu è e so quantità

219 ingredienti unichi sò infurmati per esse aghjuntu più di 100 e-liquidi di tuttu u settore di dati.Ingredienti altri chì l'ingredienti aromatizzanti eranu glicerol, nicotina, propilene glycol, acqua, etanol è triacetin, sti cumposti eranu 94%, 88%, 86%, 45%, 23% è 15% di tutti l'e-liquids.

Material supplementu

Vinticinque ingredienti aromatizzanti sò stati aghjuntu à più di u 10% di l'e-liquid generale. U materiale supplementu più freti utilizatu eranu vanillin (35.2%), etil maltol (32%) è etil butyrate (28.4%).a più alta concentrazione mediana hè stata rappurtata per mentol (18,4 mg / 10 ml) è a concentrazione mediana più bassa cum'è rappurtata per benzaldehyde (0,3 mg / 10 ml).

Tutti sopra sò per a riferenza di a regulazione nantu à vape (e cig), in ogni modu, i praticanti di e liquidu si preoccupanu più di quale sapori sò prevalenti, è quandu emergeranu novi sapori.E ci sò ogni tipu di regulazioni nantu à u liquidu - cum'è a forza di a nicotina, a nicotina hè estratta da foglie naturali o hè sintetizzata.


Tempu di Postu: Nov-23-2022