nutizie

https://www.plutodog.com/2500-puffs-disposable-vape-prefilled-pod-device-pluto-moci-product/

L'ingredienti principali di e juice sò PG (propylene glycol), VG (glicerina vegetale), essenza, nicotina / sale di nicotina. 

Propylene glycol (PG) hè una droga cumuni è addictive alimentari, un liquidu trasparente igroscòpicu, ligeramente dolce, incolore è inodore. Hè principalmente utilizatu cum'è trasportatore di sapori per aumentà u gustu di l'oliu di tabacco è pruduce un sensu di attaccu di gola.PG hè in generale sicuru per l'omu, ma hà ancu un effettu secundariu à un numeru assai chjucu di persone cù disagi di gola, flemma, allergie, etc. Più percentuale di PG farà u sensu di liquidu più forte di l'attaccu di a gola. leverages, sapori è fragrances, addictive food, makeup, chimichi per l'usu di ogni ghjornu

A glicerina vegetale (VG), simile à PG, hè un materiale assai utilizatu in a vita di ogni ghjornu.Truverete nantu à u pacchettu di maquillaje, cibi, vinu è zuccheru.E persone chì amanu i cibi dolci piglianu assai VG.È questi cibi cuntenenu glicerina: pane, torta, caramelle gommosa, sucu, acitu di frutta, vinu, licore, frutta cunservata, torta di frutta, etc.

L'essenzi sò assai impurtanti per l'e juice, sò u spiritu.l'essenzi determinanu i sapori di u liquidu e.Diversi pettini di diverse essenze cù diverse percentuali facenu centinaie di sapori di zucca.Ancu u gustu generale e liquidu, a formula hè cumplicata.Qualchì essenza speciale, cum'è a menta, hà sensu di attaccu di gola.

A nicotina, a funzione principale hè di allevà a dipendenza da u fumu è dà sensu à l'attaccu di a gola, è migliurà u gustu à qualchì gradu.A ghjente hà paura di discutiri di a nicotina, pensendu chì hè assai tossica. In realtà cuntene una suluzione di nicotina, è a cuncentrazione ùn hè micca alta.Per quasi centu anni, a morte è u cancru sò stati cunsiderati cum'è liati à a nicotina, avà parechji specialisti l'hanu currettu, in realtà a nicotina in u tabacco hà pocu dannu, u veru fattore chì causa u cancer hè u catramu di fumu, u monossidu di carbonu è più di 4000 tipi di sustanzi nocivi o radiuattivi.A nicotina ùn esiste micca solu in foglie di tabacco, ma ancu in parechji frutti di solanaceae, cum'è i pumati, i frutti di lupu. 

L'e juice da i fabricatori formali sò conformi à a regulazione è pruduciutu cù materiali di qualità alimentaria, cusì sò sicuri è sani, è l'ingredienti sò largamente usati in i prudutti di a vita di ogni ghjornu, cum'è trucchi, rossetti, torte, biscotti, etc.

U sucu E di u nostru vaporizzatore dispunibile Moci-2500 puffs sò tutti da u fabricatore certificatu, cusì ùn sò micca solu gustosi, ma ancu sicuri, sani è affidabili.

Troppu da cuntinuà..


Tempu di Postu: 15-Nov-2022